top of page

PeaceBox 2021 Begins!


【一份物資包🎁,唔只物資咁簡單✨】

PeaceBox 祝福大行動 2021 -「捐物不只是捐物」


受疫情折磨左咁耐,你同我想要嘅野,宜家都變得好簡單,有人 「好想去旅行 🙆‍♀️ 」,有人 「唔想再戴口罩 🤦‍♂️ 」,而另一邊廂,有人嘅願望係 「日日有工開」、「有餐飽飯食」、或者「想要一盒齊顏色嘅蠟筆 🌈」。


隨住我哋嘅生活慢慢恢復正常,希望你都會諗起,香港仲有一班基層人士不論係疫情下,定疫情後,都要為生活苦苦掙扎 💦。

其實我哋都有個願望️,就係透過我哋嘅捐贈活動,將一啲生活所需嘅物資,送到去本港一啲基層社群嘅手上 💁🏻‍♀️,除左可以幫到佢地減輕日常生活嘅負擔、令佢哋感受到人間有情外,亦都可以向社會宣揚互助互愛嘅精神,以一份物資包、一份關懷,連結你我生命 👫👫。

---------------------------------------------

PeaceBox 祝福大行動 2021 - 「捐物不只是捐物」 你可以透過以下兩種方法參與我哋嘅行動: 1. 網上捐贈: 到: http://bit.ly/peace2021-donate-online 義購 PeaceBox 物資包,大會收到後便會經由教會及NGO網絡,派發到有需要的基層社群手上。 2. 實體捐贈 : 參考 http://bit.ly/donate-peacebox 的指引,將你的物資 (例如新淨的文具、玩具、日用品、乾貨)帶到指定收集點,寫上心意卡包好,我們會便會將你的心意和物資一起送給基層社群手上。

---------------------------------------------

2021 PeaceBox祝福大行動 -「捐物不只是捐物」 更多詳細請瀏覽官網: https://www.peaceboxhk.org/ 亦可以直接聯絡我們: peaceboxcontact@gmail.com #PeaceBox祝福大行動 #我想要的很簡單 #捐物不只是捐物

13 views0 comments
bottom of page